Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 6 16:01:47 CEST 2019

Microchip Fliterlab?

PH

From: Krucinsky, Ladislav
Přiznávám bez mučení že se mi nechce procházet spoustu teoretických statí a myslel jsem si, že v dnešní době najdu někde na netu kalkulačku do které zadám parametry a zvolím si typ a strmost a vypadnou mi hodnoty R a C ale nějak neumím hledat. ElectroDroid umí jenom jednoduchý RC filtr.
Na stránkách vyvoj.hw.cz se básní o „Bleskovém návrhu kmitočtových filtrů pomocí programu od Texas Instruments – FilterPro“, dokonce má být zadarmo.

Na

http://www.ti.com/design-tools/signal-chain-design/webench-filters.html

se program také velebí ale kde ho krucinál stáhnu? Jsem slepý nebo mám vlčí mhu nebo je to spiknutí?

Případně pokud by se našel někdo z vás kdo by mi vypočítal pasivní horní propust se strmostí 12dB na oktávu a s dělicím kmitočtem 150Hz, impedance následujícího stupně (zesilovač s TDA7294) je 22 kOhm. Jsou to dostačující údaje?