utilita

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Duben 5 13:45:24 CEST 2019

Nepíšete o jaký novy disk se jedna. Pokud je to Samsung SSD tak se k němu dodava i utilita na klonovani. Pokud je jeden z disku WD da se stáhnout zdarma WD edice True Image Home. Je to starsi verze, ale fungovat by mela (GPT snad neumi). Pak jste neuvedl jestli disk neni sifrovan s cimz by mohly mit některé klonovaci softwary problémy. Další SW tu byl jiz uveden (clonezilla atd).

Od: Jan Waclawek
Odesláno:pátek 5. dubna 2019 12:29
Komu: HW-news; hw-list na list.hw.cz
Předmět: utilita

[Read-only clen konferencie mi polozil otazku, na ktoru neviem odpovedat,
ale mozno niekto v konferencii vie, tak ma poprosil, aby som ju preposlal]

Nevies o nejakej sikovnej free utilitke, ktora by naklonovala HDD z
pocitaca na novy vacsi disk? Konecne sa mi na starom pocitaci
nainstalovala nejaka novsia verzia win10 a nerad by som o nu prisel,
pretoze stary disk uz zacina nejako divne blbnut, tak je najvyssi cas ho
vymenit.