utilita

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 5 12:56:08 CEST 2019

Jelikož se má jednat o free , tak doporučím
Macrium Reflect  ( 7.2.4156 )
 Ale je třeba instalace do stávajícího systému  a oba  disky ( klonovaný i
cílový ) připojit buď SATA, nebo i USB redukcí.

Dělal jsem na tom kopii z HDD na SSD asi 4x a vždy bez problémů. Klonovaný
disk byl větší i menší než cílový.