Prevod urovni CMOS / TTL

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Duben 2 23:03:23 CEST 2019

Když už jsme u toho I2C, tak na tuto úlohu by se dala dobře použít kombinace
I2C oddělovač (např. ISO1541) + I2C expander (např. PCA9557). Málo pouzder a
ještě ušetří nožičky na MCU.

PH

-----Původní zpráva-----
From: peto.janis na gmail.com
hodte ockom sem: http://mcu.cz/comment-n1013.html

V dnesnej dobe toto zapojenie najdete lahko aj x-nasobne v jednom IC
puzdre ("bidirectional I2C bus and SMBus voltage-level shifter" -
zacnite u NXP).

Napr. P82B96 (http://www.ti.com/product/P82B96)

V pripade dostupnosti aj o par rokov, nechajte FETy.

p.j.

Dňa 2. 4. 2019 o 18:42 Pavel Kutina napísal(a):