Re: UBNT Nanostation 2 - vypnutí konsole na ttyS0

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Duben 1 21:58:50 CEST 2019

Ahoj,

misto 'init q' dej 'kill -1 1' pak to bude fungovat.

Asi budes chtit neco jako toto:

sed -ie 's/^ttyS0/#ttyS0/' /etc/inittab
kill -1 1
kill `pidof getty`

pripadne soupnout do /etc/persistent/rc.poststart (nezapomenout na chmod +x)
a pak ulozit pres 'save'

(kdyz jsem to ted zkousel, tak jsem si to ale rozbil, samozrejme tim
ustrelis ten seriak pro pripadnou opravu, reset cudlikem by ale mel fungovat)

Mam to chapat, ze letos konecne bude telemetrie baterky? :-)