Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Září 30 21:22:36 CEST 2018

já používám ty čínské, poslední snad pod $10. Kupuji zásadně ty, které u
sebe píšou, že jsou podle origo schematu. Pak v nich není rozdíl (nebo o
něm nevím).
Patice - podle libosti. Já jsem si někdy koupil tuhle (odkaz dole). ale
nebylo to tady a nebylo to za tyhle peníze, odkaz je jen kvůli obrázku.
Odmontoval jsem vrchní plexi, to dost překáží, ale jinak je to bezva.
https://core-electronics.com.au/mcu-universal-zif-socket-for-pickit-2-pickit-3-icd2.html

Redukce na SMD dokupuji u nás na hezkyden.cz