Arduino Nano spotreba

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Září 30 15:20:54 CEST 2018

Nejlepší cesta bude prostě použít samotnej procesor a je po problému. Pak
budete řešit, jestli je spotřeba 20, 10, nebo 1 mA podle zvolené frekvence,
nebo zda se za použití sleepu dostanete pod mikroampér a jak vlastně
průměrné pidiproudy měřit.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Simek

On Sat, 29 Sep 2018, Jindrich Fucik wrote:

> A jak se na té spotřebě podílí usb/serial převodník?

To nejsem schopen rict, ale myslel jsem ze kdyz to napajim do +5V
ze ten nebezi. Nebo ano ? S tim ale stejne nic neudelam, jedine
pouzit arduino Mini. Vypada to ze tech usetrenych 10mA je na procesoru
a zbytek jsou periferie, mozna zrovna ten USB prevodnik.

> mimochodem - zkoušel jsi home?
> (na windejsi třeba C:\Users\[jmeno]\AppData\Local\Arduino15\...)

Bingo -  C:\Documents and Settings\[jmeno]\Dokumenty\Arduino\libraries
tam bych to necekal ..