Arduino Nano spotreba

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Září 29 10:44:56 CEST 2018

Nemusis to napajet z baterie a presto muzes usetrit vetsinu energie tim ce budes mcz uspavat. Take muzes pri nenarocnych ulohach snizit frekvenci hodin. A musis si take hlidat potencialy na pinech aby ti nekte neutikal proud. Tim vsim se muzes dostat na o nekolik radu nizsi spotrebu.

Uspornych rezimu je nekolik. V kazde situaci muzes pouzivat jiny. Pokud potrebujes cekat na preruseni od uartu tak je treba zvolit takovy, ktery podporuje wake-up od dane periferie. U uspornych rezimu balancujes spotrebu, rychlost vzbuzeni a zdroje vzbuzeni. Otevri si manual k mcu, tam vse najdes.

Existuje i pak slusnych knihoven pro rezimy spanku pro wiring (arduino). Je ale lepsi se nejprve podivat do manualu mcu at vis co delas.