delphi a virus

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Září 28 15:37:53 CEST 2018

mam jeden soubor na vypocet mechaniky/kroku na cnc, je 100% delanej v
delphi a dlouho mi vsude chodil. od nejake doby mi ho firemni antivir
maze bez varovani(drive win7/kaspersky ted win10/def)). firma co ten sw.
poskytuje, ho asi nema z nelegalnich delphi, jen je dost starej.
- tak zmena, ted jsem ho zkusil stahnout znova a je to ok :-).
http://gravos.cz/download/software/drivecalc.zip
a ted i s firemnim sw., psanem leta v delphi(legalnich 7), ted na
firemnich pc s win10 a defendrem je problem ho zkopirovat. nakonec to
jde, ale nad
kazdym exe to par sec premysli. to se pri zalohach hodi :-(.
vubec kombinace win10 + defender + "vhodne" zvolena firemni politika,
muze z prace na pc udelat velke utrpeni :-(.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín