OT. ventil

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Září 27 22:15:09 CEST 2018

Dobrý den

Takový ventil asi neexistuje. Expanzku pro solár musíte mít speciální,
aby dlouhodobě snesla nemrznoucí směs. Pokud praskne měch a vzduch se
dostane do okruhu soláru, tak to až tak ničemu nevadí. Prostě zastavíte
solární čerpadlo a systém odvzdušníte. Rozhodně jednodušší než shánět
nějaký speciální ventil.

S.P.