Arduino nano s fake FTDI - spatne provedeny unbrick

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 26 11:43:07 CEST 2018

On Wed, 26 Sep 2018, Pavel Kutina wrote:

> Takze to pomohlo? To si fakt budu muset najit cas na porovnani tech definic,
> jeden rozdil o kterem vim je v prenosove rychlosti, (tusim, ze stary jede na
> 56k, novy na 112k), mozna by stalo za to si to dopsat i do jinych desek, nez
> je jen to Nano. A nebo u vsech rovnou radeji nahravat nove bootloadery.

Misto volby procesoru ATmega328P jsem zvolil dalsi radku  "ATmega328P
(Old Bootloader)" a najednou se nahravani povedlo u vsech tri kousku
s fake FTDI cipy co mam k dispozici. Tedy az po jejich unbricknuti.