Arduino nano s fake FTDI - spatne provedeny unbrick

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 26 11:37:56 CEST 2018

On Wed, 26 Sep 2018, Martin Hanek wrote:

> Do INF souborů ovladačů dopsat řádky pro 0601. Ovšem chtělo by to WinXP (možná Win7), aby ty Windowsy
> nekontrolovaly podpis těch ovladačů.

Tak jsem si udelal kopii driveru a v ni v .inf a .h souborech upravil PID
z 6001 na 0601 . Pak jsem pripojil to arduino Nano, ve spravci zarizeni
dal aktualizovat ovladac a zvolit ten adresar s upravenymi drivery.

Sice  to prskalo ze drivery nejsou spravne podepsane ale nainstalovalo se
to a FT_prog to pak nasel a PID slo prepsat na 6001. Ted uz mi to Nano
funguje i na WinXP s arduino IDE a old bootloaderem. Diky za nakopnuti.