Arduino nano s fake FTDI - spatne provedeny unbrick

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 26 10:53:58 CEST 2018

Zdravim

dostala se mi do ruky nejaka Arduina Nano s FTDI cipem ale nedarilo se
mi je zprovoznit - ovladace taky nefungovaly. Po nejakem laborovani me
uderil do oci PID 0000 u zarizeni a doslo mi ze byly "zlikvidovane"
temi FDTI drivery jakozto fake.

Nasel jsem navody jak to napravit a pomoci FT_prog jsem jim prepsal
PID z 0000 na 6001 . Ty se mi pak rozbehly s FTDI driverem (akorat mi
nesly programovat, az diky vcerejsimu tipu na old bootloader se mi
podarily rozbehnout i v arduino IDE)

Bohuzel u jednoho Nano jsem omylem nastavil PID 0601 (misto 6001)
a tim jsme s nim ztratil kontakt. FT_prog uz mi ho znova nezdetekuje,
FTDI driver ktery vidi ty 0000 a 6001 se k tomu nezna. Nemate napad
jestli to pujde jeste nejak zachranit a PID prepsat ?