[OT] Houby

Jan Linhart hw na liny.cz
Pondělí Září 24 15:02:28 CEST 2018

Nedá mi to se nezeptat.

Minulý týden jsem na dovolené v Chorvatsku zahlédl něco,

o čem bych si myslel že je to chátrající houba. S ohledem

na mouchy jsem se nepřibližoval, ale stále mi to vrtá hlavou.

<http://foto.liny.cz/fotky/?image=Dovolená Chorvatsko
20180908/Krka/IMG_9701_jo.JPG>

Snad bude odkaz takto funkční...

Co je to?