hot wire anemometr

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Září 24 11:46:27 CEST 2018

Jsem z Ostravka.
jak to specha ?

Jsem na tom 2 roky nedelal a je to zahazene jak ve sbernem dvore a porad
se nemam k uklidu ;-) Jeste jsem slibil jednomu zajemci pred prazdninama
pripravit osazovaci stroj a stale jsem se k tomu nedostal, ostuda....
Ale aspon  jsem si vzpomnel na ten typ tunelu, je to tento
https://www.artisantg.com/ViewImage.aspx?Image=ELD_WindTunnel_View1.JPG&Item=57341-1

Ja jsem uz pred lety psal, ze jsem na tom s garazi mnohokrat  lepe nez
Petr Zahdanik :-DDDD  jen se nerad prezentuji.

LK