hot wire anemometr

Jan Linhart hw na liny.cz
Pondělí Září 24 00:32:17 CEST 2018

Fyzikální seminář? Leda tak pro mateřskou školku.

Myslím si, že komín funguje trochu jinak. Předně je tu zpravidla výrazný
teplotní rozdíl mezi "dole" a "nahoře".

Dále je rozdíl jestli se topí nebo netopí. A pak záleží na situaci, kdy
a kde je větší teplota. Zásadní je tepelná

setrvačnost komínu, což novodurová trubka jaksi ehm. Jak budete
simulovat situaci, kdy se na horní část

komínu opře slunce a polovinu prohřeje zkrz izolaci? Co efekt
bernoulliho trubice při silném větru?

Ve výsledku by mělo být čidel vícero, neboť nastávají situace, kdy
prostředkem komínu může jít

proudění opačně než u obvodu.

Honza

PS: Nemůžu za to, že je pondělí. Mějte i tak pěkný den. :-)