farnell

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 21 14:20:07 CEST 2018

Nemáš někde špatné routování na nějakou komponentu v těch stránkách? Třeba adblock nebo něco podobného?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Fanda Kopriva <info na elektronikavyvoj.cz>
Komu: hwkonference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 9. 2018 21:31:52
Předmět: farnell

Dobry den

Moje zkusenost s rychlosti jejich stranek je desiva.Jsou to casto i
desitky sekund ,nez se neco prekresli a nabidne dalsi menu.

Jejich zastupce mi na to rikal ,ze jsem jedinej ,kterej si stezuje.Ze
kdyby nas bylo vic ,ze by se s tim asi dalo neco delat.

Objednaval jsem v sobotu u TME i Farnella a ten rozdil je
nekolikanasobny.Jestli mate stejnou zkusenost tak by asi stalo za to se
ozvat.

Fanda