LAN modul.

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Září 20 16:20:20 CEST 2018

Používáme Xporty a nově tedy Xpico. Programujeme aplikace, docela rozsáhlé,
různá nastavení, hlídání hodnot a odesílání emailů, getů, SNMP,.... problém
je, že v Xportu není SSL. To ale by měl odstranit nové Xport EDGE, máme tu
vzorky, ale nebyl ještě čas to blíže zkoumat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com