LAN modul.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 20 14:55:48 CEST 2018

Konkrétně s tímto SDK ne, ale nějakou cross-kompilaci jsem dělal pro
OpenWRT a jde to. Tohle bude podobné, ale samozřejmě se může vyskytnout
problém, jehož řešení bude časově hodně náročné. Pokud se vám neozve
někdo zkušenější a budete mít zájem o spolupráci můžeme se domluvit
soukromě. Jsou v tom určité vychytávky (např. trochu odlišné chování
uClibc a glibc), které je dobré znát předem.

Mrazík