LAN modul.

Čtvrtek Září 20 13:47:42 CEST 2018

Pozor na to, že Arduino je kombinace různých věcí - Arduino hardware, Arduino
software a Arduino IDE. Hardware má občas své mouchy, ale to každý HW za pár šupů.
Arduino software (speciálně knihovny) má těch much víc a to je obvykle ten kámen
úrazu. Hlavně v kombinaci s uživatelem, který neumí programovat a nechce si nechat
poradit, to snad ale nebude tenhle případ.

S Arduinem se dá udělat rozumná věc, ale v takovíém případě je opravdu nezbytné
vědět, jak to funguje uvnitř.

D.O.