LAN modul.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Září 20 11:43:14 CEST 2018

Mali sme zariadenie, ktore sporadicky zamrzlo tak  (vzdy tak po tyzdni az dvoch), ze bolo nutne ho fyzicky restartovat (nekomunikovalo po seriovej linke)
Zariadeni boli stovky na roznych objektoch ale robili to len par. Riesilo sa to skoro rok.
Vymienali sme zariadenia, doplnani filtre do napajania, oddelovali vstupy relatkami a nic.
Zariadenia  samotne sme nikdy nepodozrievali pretoze roky fungovalo na vela objektoch
Problemy zacali az na poslednych instalaciach. Nakoniec sa zistilo, ze zariadenie prestane komunikovat
ked mu v pakete vypadne nejaky bajt. A spominane instalacie mali sem tam problemy s prenosom dat.

Chcel som tym povedat jedno, ze kym sa nedokaze jasne kde je chyba, nemozno obvinovat arduinistu
ani arduina. Myslim si, ze pokial sa tieto krabicky spravne zapoja, chyba uz moze byt jedine za klavesnicou.
A priemyselneho pouzitia by som sa tiez nebal. Pokial nepojde o mechanicke alebo elektricke namahanie na ktore
arduino nie je navrhnute, bude fungovat ako hocico ine

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, September 20, 2018 11:24 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LAN modul.

Ok, rozumím. Nicméně mým zkušenostem to neodpovídá - u mě to jsou zařízení, o které se absolutně nemusím starat a rozhodně je nechodím jednou týdne restartovat. Naopak, patří do skupiny "nainstaluj a zapomeň"

Výstup z nich mám logovaný do databáze, takže mohu kdykoliv dohledat kdy zařízení neposílá data.  A takový okamžik prakticky za celou dobu nebyl.
(několik let).

Mám tam esp8266 jak v režimu arduino, tak se starým FW, který se ovládal AT příkazy.

Petr