Arduino - vic COM portu nez 4 , funkce na preruseni od casovace

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 20 08:45:17 CEST 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Simek
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 19. 9. 2018 21:05:54
Předmět: Arduino - vic COM portu nez 4 , funkce na preruseni od casovace

> Existuje nejake rosireni ktere by pridalo dalsi COM porty (staci TTL
> uroven) k Mega 2560 ? Hodily by se mi dalsi 4 - celkem 8.
V základu se instaluje knihovna SoftwareSerial, zrovna včera jsem jí trochu rozšířil a marně hledám, odkud vlastně pochází. Že bych jako postnul své rozšíření zpátky. Asi to nakonec hodím jen někam anonymně.

> Lze vytvorit funkci ktera se bude volat pravidelne z preruseni od casovace
> a bude fungovat mimo loop sekci ? Jde mi o spousteni kazdych cca 40us,
> kdy to navzorkuje nejake piny do bufferu. Analyzu vzorku by delal kod
> v sekci loop.
To je normální práce pro timer interrupt ne? Celkem běžná funkce toho procesoru, pak je otázka, jestli budeš používat spíš vlastnosti procesoru a nebo budeš chtít využívat arduinovitost (narážím na to, jak je na arduinu pomalé digital read/write)