Arduino - vic COM portu nez 4 , funkce na preruseni od casovace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 19 23:10:37 CEST 2018

On Wed, 19 Sep 2018, Petr Zapadlo wrote:

> Zdravím,
>
> ano, lze.
>
> Pomocí knihovny SoftwareSerial jste schopen vytvořit další port, ale
> nejsou HW = omezení rychlosti, počtu portů atd.

Koukam na to , SoftwareSerial umoznuje vic soft COM portu ale prijimat
data muze pouze jeden. A zda se ze ten jeden ani nemuze soucasne vysilat
a prijimat.

AltSoftSerial umoznuje soucasne vysilat i prijimat ale umi pouze jeden
soft COM port.

> Timer lze použít v případě, že nepoužijete některé arduino funkce.
>
> Popis zde:
>
> https://www.robotshop.com/community/forum/t/arduino-101-timers-and-interrupts/13072

Diky. Ale uvedomil jsem si ze by to mozna nebylo nezbytne, ze by se
prijem dal resit HW interuptem v modu Change a nacitanim micros() .
Pro vysilani by to preruseni od casovace mozna bylo dobre.