LAN modul.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 19 21:21:37 CEST 2018

To je právě ono. Vy máte implementaci postavenou na vlastnostech
určitého modulu a najít podobný bude problém. Pokud to postavíte na
vlastní linuxové aplikaci, budou vlastnosti odpovídat možnostem
linuxového jádra. Prostě pod operačním systémem se programuje o dost
jednodušeji. Zase na druhou stranu je dost práce proniknout do podstaty
problému. Chvíli jsem hledal na webu, Lantronix SDK lze stáhnout třeba
na
http://www.lantronix.com/downloads/xportpro/sdk/linux_sdk_2_0_0_11.iso
bez registrace.

Mrazík