Arduino - vic COM portu nez 4 , funkce na preruseni od casovace

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Středa Září 19 21:17:50 CEST 2018

Zdravím,

Na starém PIC 12F jsem si napsal vlastní rutinu pro RS232, není to nic složitého. U jedné aplikace jsem si napsal pouze Tx a to je opravdu triviální.
Čili portů můžete mít nespočet...co nožky dovolí...

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, September 19, 2018 9:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Arduino - vic COM portu nez 4 , funkce na preruseni od casovace

Dobry den

trochu si hraju s Arduinem a chtel bych se zeptat zkusenejsich na par
veci.

Existuje nejake rosireni ktere by pridalo dalsi COM porty (staci TTL
uroven) k Mega 2560 ? Hodily by se mi dalsi 4 - celkem 8.

Lze vytvorit funkci ktera se bude volat pravidelne z preruseni od casovace
a bude fungovat mimo loop sekci ? Jde mi o spousteni kazdych cca 40us,
kdy to navzorkuje nejake piny do bufferu. Analyzu vzorku by delal kod
v sekci loop.