LAN modul.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 19 19:44:40 CEST 2018

Aha. Já jen, že jsem dělal nějakou komunikaci pomocí AT příkazů a byl to
děsný opruz. Mít možnost udělat si vlastní aplikaci do modulu by
odstranilo víc jak 90% kódu protože by to šlo udělat pomocí soketů a
protokol na sériovém portu by šel přizpůsobit vlastní lenosti. Asi bude
spíš otázka kolik bude to SDK stát.

Mrazík