LAN modul.

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Září 19 18:43:00 CEST 2018

Něco z tohoto?

https://www.usriot.com/products/ethernet-modules/

Jeden mam x let v supliku, ale ještě jsem se k němu nedostal.

Od: Martin Hanek
Odesláno:středa 19. září 2018 15:33
Komu: Konference HW news
Předmět: LAN modul.

Dobrý den,
když je tu takový klid, dovolím si dotaz. Používáme LAN modul Nano Socket LAN: http://www.connectone.com/?page_id=229
Využíváme jej v zařízení jako:
- web server - jednoduché stránky s dynamickými údaji (zobrazuje naměření údaje)
- přenáší data pomocí HTTP POST na jiný server
- až 2 TCP odchozí spojení nebo
- 1 příchozí a 1 odchozí TCP spojení
- samozřejmostí je DHCP klient, ověřování přes DNS atd.
Toto vše používáme souběžně (modul je řízen AT příkazy). Umí i další funkce, jako email, FTP atd. ale ty nevyužíváme.
Výrobce se rozhodl, že přestane vyrábět úplně všechny výrobky co mají (asi budou odsolovat Mrtvé moře...), tak hledáme náhradu.

Máte zkušenosti se nějakými podobnými moduly?
Používáme Lantronix XPort jako převodník LAN-SERIAL, umí statické web stránky, víc nic.
Díval jsem se na Xport Pro, ale nepochopil jsem, zda by výše uvedené funkce podporoval. Dá se do něj napsat vlastní firmware, ale touto cestou nechceme jít.
Díval jsem se na moduly WizNET, ale zdá se mi, že vše jsou jen převodníky LAN-SERIAL.

Co jiného je k dispozici? Děkuji.

--
Martin Hanek