co to je?

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Středa Září 19 16:16:04 CEST 2018

Zdravím, je to asi obojí, přímo výrobce tomu říká transponder coil,
takže je to cívka, taky tomu udává indukčnost, k tomu přidáte doporučený
kondík, aby jste to dostal do rezonance, tím z toho vytvoříte rezonanční
obvod. A protože ta cívka nemá uzavřené pole jako toroid, no tak to taky
vysílá/ přijímá, jako feritka.
   Hezký den
                Tomáš OK2PNQ