Re: Koaxiál (UPC) spolu s el. rozvody?

jurp jurp na volny.cz
Středa Září 19 11:54:17 CEST 2018

V obecne: CSN33 2000-5-52 je pro soubeh vedeni min. 100mm, pokud neni nehorlave
oddeleni.
Z prumyslu mam zafixovano v pameti bud 200mm, nebo muselo byt datove vedeni v
plechovem
uzemnenem zlabu.
Pri tesnem soubehu pak ale plati omezeni, ze kabely musi byt na stejne izolacni
napeti.
Takze CYKY xxx 2.5kV a FTP to nema uvedeno.
No a v neposledni rade, kabely UTP, FTP, koaxy nejsou urceny pro primou
instalaci do zdi/zeme,
ale pouze do chranicky.
Dejte tam trubku, vzdalenou min.50-100mm, a i v budoucnu se tam da protahnout
cokoli noveho.
Ono je nekdy problem dodrzet v praxi i tech 50mm.

JURP