[OT] Houby

Sobota Září 15 18:31:01 CEST 2018

Já to jíst nebudu, protože jsem to před týdnem nechal v lese ;)
Některý houby si prostě jenom vyfotím. Taky jsem zjistil, že jsem
našel kotrč kadeřavý a že je to jedlá houba - ale mám opět jenom
fotku.

(Jinak mám na houby docela štěstí, dneska jsem našel 14 bedel - ale
jinak nic a to jsme courali asi 2 hodiny po lese.)

P.K.