Dira v mikrovlnce:-)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Září 11 01:58:03 CEST 2018

Chtěl jsem poradit ať do té trubičky vložíte kuličku upatlanou z mosazné
síťoviny, něco jako kapilární pojistka. Ale ono by to nakonec dopadlo
obráceně, ta síťka by jako anténka vyváděla energii ven.
Takže jinak. Kolem díry po obvodu připájet ke krabici mikrovlnky síťku.
A trubičku, předpokládám že je z plastu, natupo svařit skrz tu síťovinu.
K čemu to bude sloužit? Nějaký ozonizátor?
Lubor