d-sub15 konektor

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Září 10 21:17:24 CEST 2018

Zdravím konféru.

V jednom z našich výrobků je použit d-sub konektor tatínek 15pin. Jinak
též canon15 nebo VGA konektor. Řešil jsem problém nespolehlivé funkce
přístroje. Ukázalo se, že kontakty v tatínkovi končí asi 1.6mm od konce
obalu konektoru. Ve výkresu výrobce tento údaj není okótován. Očekával
bych že pro tento konektor existuje nějaká norma, standard, když to
vyrábí mraky výrobců. Nevím zda je to vlastnost, nebo chyba se kterou
lze zboží vrátit. Umí někdo najít výkres, nebo 3D model obsahující i
piny? Neřešili jste podobný problém? Matně si vzpomínám že někdy před
více než 20-ti lety jsem viděl prodávat i kalibry na d-sub konektory,
dnes té mechanice nikdo péči nevěnuje.

Lubor