PIC16F153XX Microchip Unique Identifier

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Září 10 14:43:42 CEST 2018

Ahoj vespolek,

mám takovou aplikaci, kde se mi hodí, abych dostal náhodný začátek světa (náhodný random seed). Koukám, že PIC16F153xx mají na adrese 8100h-8108h Microchip Unique Identifier (9 Words).

Nemám ale dost vzorků, abych si mohl udělat nějaký reverzní závěr, proto se pokusím zeptat třeba tady najdu někoho kdo je má :)
Která část se nejvíce mění? Já mám random jen 32bit, tak bych si nerad zvolil nějakou část, která znamená rok výroby a je celý rok stejná. Nejraději bych se trefil do počítadla kusů.

A ještě podotázka, nevíte někdo, co znamená slovo na adrese 8109h MUI9 - "1 Word Reserved" ??

V nejhorším případě bych si je přez sebe přeložil pomocí nějakého XORu.

Díky