OT: kde se prodavaji ojeta auta ?

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Září 10 10:26:48 CEST 2018

Zajímavý marketing mají tihle co vozí auta z Německa
https://www.youtube.com/channel/UCwpFdJkvohE19cqDxTeeyUw

nezkoušel jsem, nicméně - řeknes co chceš, zajedou tam, dovezou vypapírujou a samozřejmě můžeš jet s nimi.
Ovšem nejsem si jist jak drahé auto chcete.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Monday, September 10, 2018 8:55 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: kde se prodavaji ojeta auta ?

Autobazar.eu
Tam som kupil pred 8 rokmi a tento rok
Nastavite si v parametroch co vas zaujima a potom chodia mailom notifikacie
Ked sa objavi auto co vas zaujima, date si sledovat a cakate kym cena klesne na pozadovanu
U aut z dovozu je cena vacsinou nemenna kedze dovozca ma svoju nakupnu reziu.
Oplati sa doviest z DE/AU kedze sa hufne zbavuju Euro5 a ceny jadenych aut su tam neskutocne
zaujimave. Z IT su auta notoricky pootlkane je to asi tym ako taliani jazdia :)
Velmi sikovne. Nemusite tam vobec kazdy den chodit ci nie je nieco nove.
A na zaver: vyhnut sa AAA sirokym oblukom :) (to co ponukaju dostanete z dovozu
za tu istu cenu v lepsej vybave)

j.