OT: kde se prodavaji ojeta auta ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 9 21:10:31 CEST 2018

Dobrý večer,

Když je tu takový klid, dovolím si jeden dotaz mimo téma.
Jest mi zakoupiti, nějaké přibližovadlo z kategorie ojetin.
A tak koukám ruzně po netu, co, kde a za kolik. Ne že by
nabidka nebyla dostatečná, ale zaráží mne, že prakticky
všechno jsou to autobazary, či jiní obchodníci s auty.
Přitom podle údajů Cebie, je více než polovina prodejů
ojetin, realizována mimo síť profesionálních prodejců.
Jistě probíhají prodeje mezi lidmi, v rámci jejich sociální
sítě ( té skutečné, né postavené na Cukrovémhradu), tedy
bez veřejné inzerce. Ale nějajak se mi nezdá, že by se to
mělo týkat všech cca 0,5 M prodejů ročně.
Takže otázka je, kde to sakra ti lidi prodávají a kupují ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz