kto mi vyrobi vykonove tlmivky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 5 20:24:38 CEST 2018

Ja viem ze to bude velka krava. Mam to otestovane na asi polovicne
prudy, tam je nejaka tlmivka z velkej UPS-ky, 8+8 jadier tvaru U, je
to vinute lankom s prierezom snad 16mm^2, ale ma to zbytocne velku
indukcnost (~200uH) a teda aj ohmicke straty. Predpokladal som, ze s
mensou indukcnostou pojdu dolu aj rozmery, ale zas tie sa nazenu
naspat vyssimi prudmi. Osminovy variant som testoval na nejakej
drogeriovej toroidnej tlmivke z TME.

Je mozne ze to este nejako prepracujem aby tam nebolo treba taku
kravsku tlmivku (resp. viacej mensich), neviem. Cely projekt sa na tom
momentalne zastavil.

Dňa 5. septembra 2018, 15:17, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal/a: