PICKIT a PIC16F19195

Středa Září 5 09:28:52 CEST 2018

Řešil jsem podobný problém s programováním silabsů přes rozhraní C2.
Když jsem viděl že vazební kapacita in/out běžných DC/DC měničů je přes
30 pF, myslím že USB izolátor na tom bude nejspíš ještě hůř. Nakonec
jsem si udělal C2 izolátor, vazební kapacita je tam pod 3 pF. Po vypnutí
programovadla se signály odpojí tak, že programovadlo připojený procesor
neovlivní (nezatěžuje jeho napájení). Obvody ADuM jsou na tohle úžasné.
U rozhraní C2 je komplikace v tom, že ten datový signál je obousměrný.
Ale je to popsané v nějakém jejich AN (číslo si nepamatuju), kde píšou
jak programovací nohu použít zároveň jako port.
Anděl