pajeci pasta

Úterý Září 4 11:51:56 CEST 2018

Pasta Microprint je ještě druhý den v pohodě, i když už je tužší. Myslím
že i zaschlá pasta po ohřátí ztekutí (kalafuna se roztaví) a bude
fungovat, jen položené součástky v ní nebudou držet.Možná by pomohlo,
pokud s deskou delší dobu nebudete dělat, dát ji do mělké misky a něčím
přikrýt. Ale nevím. Nebo do té misky ještě kápnout trochu izopropanolu?
Anděl