TME a termin dodani

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 1 10:28:48 CEST 2018

 1.9.2018, 10:24:17

My to takto mane u GME, objednavka poslana emailem
obchodnikovy, je za podstatne lepsi ceny, nez jsou na webu.
Udajne by ale melo byt mozne, vyzadat si specialni
prihlasovaci udaje do eshopu a s temi by mel byt i nakup
pres web za obchodnikovy ceny. Ale jestli to tak skutecne
je, jsem zatim neoveroval.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz