Fwd: Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Středa Říjen 31 20:46:00 CET 2018

[preposielam]

Kedze sa tato tema
trochu utrasla len este taku poznamku. Ten soft na programovanie IPE
je jednoducho nekompatibilny s programami ku klasickym programátorom.
A s tym treba zit. Mne v nom osobne chyba okno s vypisom pamati FLASH
a EEPROM + CONFIG v hex a ich modifikacia. Toto je asi najvacsi
rozdiel od programov ako ic-prog ci AsixUp. Ten AsixUp sa da stiahnut
a vyskusat aj bez programatora z web stranky.

Dalsia vec, ktora sa mi moc nepodarila rozchodit s pickit3 + mplabx,
bol debug programu so spustenym interruptom... Po nejakej chvili
badania som nakoniec nasiel niekde poznamku v nejakom readme, ze to
nie je funkcne. Je to len jednoduchy softwarovy debuger, ktory ma z
principu obmedzenia.

Takze tolko este k tejto teme a snad to niekomu aj pomoze. Aj ked dnes
su uz preferovane pickit4 a snap.