Re: Mechanické hodinky - sundání natahovacího kolečka

Středa Říjen 31 18:41:49 CET 2018

Dík za tip. Po ruce to zrovna nemám, to jsem měl toho na Újezdě :-)
Říkal mi pak kolega o hodináři ve Vyšehradské, taky prý dobrý.

Tady ten na Újezdě byl "stará škola", krámek jak z doby rady Vacátka. Nikdy tam
neměl narváno, myslím, že prostě skončil; nájem v centru + lidi přestávají nosit
hodniky a když tak z Číny za pár šupů ...

D.O.