MECH: pocitacom ovladane mechanicke x-y udelatko

Středa Říjen 31 12:55:02 CET 2018

Něco jako https://www.makeblock.com/project/xy-plotter-robot-kit ?

Anebo se domluvit s Jirkou Rottou z Hobbyrobotu (hobbyrobot na email.cz), tohle by
myslím snadno poskládal z věcí, které normálně pro svoje výrobky má a používá - xy
pojezd, krátky pojezd v z s otáčením a na něj malý gripper, petiosý kontroler a je
to.

D.O.