MECH: pocitacom ovladane mechanicke x-y udelatko

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Říjen 31 12:15:44 CET 2018

Zdravim,

napada mne jako nejjednodussi reseni roboticke rameno z lega - hlavne z duvodu toceni knoflikem.

jinak jsem kdysi (snad 30 let nazad) zacal delat takovy mechanizmus, co mel psat na klavesnici: relatka pres vahadla mackaly asi 5 cm tycky, cele to bylo polozene nad klavesnici.
ale konstrukce zastarala driv, nez jsem dodelal vsechny mechanicke casti :)

  Sam