Re: Mechanické hodinky - sundání natahovacího kolečka

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Říjen 31 10:33:58 CET 2018

Zdravím,

dobrá rada. Tyhle hodinky stály na Aliexpressu asi 2 dolary. Když jsem s
podobnými přišel za hodinářem, tak mi rovnou řekl, že takové šunty
nespravuje (jsou nekvalitní, nemá díly .....)

Když je náhodou poškodím, tak objednám nové, zas až takovou škodu
nevyrobím. Na druhou stranu mám pocit, že profesí elektronik je v této
konferenci lidí minimum, takže  pokud mám vaši radu zobecnit, tak by se
většina lidí zde v konferenci neměla chytit páječky :-)

Petr