Re: Malý řídící počítač/PLC

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Říjen 29 20:35:28 CET 2018

Jako ASCII dotaz a odpověď? To jsem mnohokrát dělal třeba s s7-200 či 300.
Jde to . On už ladder není co býval. Záleží jake jsou dostupné ovladače kom
portu.
Je to o vaší volbě. Programování pomocí stl ale podporují vesměs soft plc
třeba icpdas ip8847 (tady je to pomocí prostředí isagraf) nebo advantech
dělá plc s kw prostředím. Stejně tak se dají od obou výrobců koupit stejně
moduly a naprogramovat je v céčku. Toto jsou zástupci těch levných.