[OT] baba vs. express

Neděle Říjen 28 08:44:41 CET 2018

Díky. Já bych teď asi byl v kategorii těch pár set dolarů max, takže je pro mě cenné
vědět, že se to ještě nevyplatí.

Stejně bych se ale zeptal na pár detailů: tu dopravu řeší přímo ten, od koho koupím,
nebo je potřeba si ji smluvit zvlášť a nějak to pak propojit?
Jak to zhruba dlouho trvá?
Dá se cena dopravy předem nějak odhadnout? (nějaký postup na odhad jsem tam u
víceméně náhodně vybraných věcí našel, ale jen pro USA)
Když to je přes UK, tak to ale stejně někde muselo projít celnicí, ne? Takže ty
desátky už jsou započítané v ceně? Anebo si to mám formálně dodanit a proclít já
tady (a když to neudělám, padlo by to na mě)?

D.O.