Komprese obrazu v MCU, prubezna ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 27 20:21:26 CEST 2018

Ale ved uz som to pisal, aj GIF je komprimovany priebezne. A ten Lempel-Ziv
nie je take tazke napisat, len si treba nastudovat vsetky tie hlavicky atd.

(S tym PNG som sa sekol, ten nie je stvorcekovany, sice by stacilo mat
stale 3 riadky ale nie som si isty ze ci sa ten Huffman da restartovat a
nakolko by bol vysledok efektivny - a rovnako je to asi aj s tym jpegom,
po stvorcekoch tiez nasleduje Huffman).

wek