Komprese obrazu v MCU, prubezna ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Říjen 27 08:43:32 CEST 2018

Jeste me tedy napadlo, proc to nevracet jako cisla v javascriptovem poli
a vykreslovat ten graf az na klientovi pres d3.js
https://github.com/d3/d3/wiki/Gallery
Skoro bych se vsadil, ze
a) bandwidth to zabere mensi
b) grafy to vygeneruje hezci
c) grafy muzou byt do jiste miry interaktivni.
Ano, learning curve je desna, ale pokud jen obshlehnete nektery z
prikladu, je to otazka par minut to rozchodit. Pokud to chcete honit z
libovolneho 'dospeleho' prohlizece, nemely by tam byt problemy s
kompatibilitou.

J.