[OT] Eshop v GB

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Říjen 26 20:40:18 CEST 2018

ja takhle objednaval nejakej "sperk"/cetku co u nas na shopech stal cca
3x tolik prave z GB, take doprava zdarma atd.
sperk dosel, ale presne jak pisete. nekdo hodil krabicku ze zasilkou
pres plot na schody a to bylo cele. ani z krabicky jsem nezjistil cim to
prislo. a samozrejme bez jakehokoliv info, jestli to uz je poslane atd.
takze to dopadlo ok, ale uz bych to neopakoval, jedine pokud na tom
nebude zalezet.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65