radio fully connected RS232/RS485

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 26 14:56:17 CEST 2018

Zdravím,

co jsem viděl mapy signálu LoRa kolem dvou měst na Moravě, tak dobrý signál
je tak cca v okruhu do 5-15 km od vysílače. Co se týče množství dat, můžete
si udělat vlastní síť s technologií LoRa a omezení u providera (Českých
radiokomunikací) pak padá. V tom se LoRa liší od Sigfoxu. (Tedy myslím, ale
Sigfox koncentrátor jsme nikfdy neviděl)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 26. 10. 2018 v 12:58 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>